tisdag 30 juni 2009

Kvällspromenad

Jag har precis kommit hem från en kvällspromenad runt strömmen med Tessan. Nu har det spruckit upp igen och var jättehärligt ute! Var inte alls på G att regna.. Härligt att komma ut lite i sommarluften. En bra start på semestern. Jag har lite svårt att fatta att jag ska vara ledig nu.. Men det kanske ger sig.. Jag känner lite stress över att jag ska hinna göra allt på semestern, men när jag tänker efter så är det inte så mycket jag har planerat! Bara att ta med farmor ut till Mon en dag när det är fint men inte så varmt. Allt är så beroende av väder. Men jag ska försöka ta dagen som den kommer, men det är inte min starka sida som gillar att planera..
Jag är inte ett dugg trött men funderar på att lägga mig med min bok och försöka att inte sova bort hela förmiddagen imorgon =). Jag har fortfarande ingen frukost, så det blir att köpa och äta i Mon. Jordgubbar =)
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar