onsdag 1 juli 2009

God morgon!

Inatt har jag sovit riktigt dåligt. Oh nu på morgonen tyckte fastighetsskötaren att det var en ypperlig dag för gräsklippning.. Men nu är jag ju uppe och lagom till jag skulle åka iväg ringde mamma och sa att jag skulle skjutsa henne till ett läkarbesök idag. Jaha.. så mycket för den dagen i skärgården. Så alla planer får göras om så istället för att ligga i en solstol och läsa hela dagen ska jag sitta i en bil.. Inte vet jag om vi ska till Västervik eller Valdermarsvik heller. Men men, förhoppningsvis finns det glass någonstans. På tillbakavägen ska vi i alla fall ner till Mon och grilla ikväll oh pappa kommer dit oxå. Jag får se fram emot imorgon istället när Emelie kommer hit och vi ska ner till Mon och stanna kvar till fredag!
Nu ska jag passa på och lägga mig ute på gräsmattan en sväng innan jag måste åka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar