torsdag 25 juni 2009

Effektiv!!

Idag har varit en riktigt fixardag! Imorse klarade jag av först att tanka, åka till Citroen och byta lampan och sen åkte jag och tvättade bilen!!! Det ni! Jag var helt upp i varv när jag kom till jobbet =). Redo för dagens problem! Dagen rullade på i vanlig takt och sen hämtade jag biljetter till förhandsvisningen av "Sommaren med Göran" som jag velat sett jättelänge! =). Sen gick jag till Friskis! Det var ju min favvo Anders som höll i passet oh det kan man ju inte missa! Hans pass är sååå bra och det var himla kul att träna och jag har verkligen saknat det! sen åkte jag hem till Ciccis mamma och hämtade lite grejer och nu har jag ätit sallad från Paus! Straxt ska jag packa väskan för helgens äventyr!! Jag ska upp till Cicci i helgen och vi ska på Cinderella kryssning!!!! WHOHO!! =) Perfekt härligt väder för att vara på sjön! Utebaren here we come!!! =) Men ja.. Först ska jag orka packa allt som ska med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar