torsdag 25 juni 2009

Trött och varm.. =)

Inatt har jag sovit jättedåligt. Det är såååå varmt här så jag skulle behöva sova på golvet eller nått. Ögonen går i kord för tillfället. Inte gör det saken bättre att jag ska ta tag i min kära lampa nu. Tråkigt men nödvändigt ont.. Idag är en fixardag. Först lampan, sen ska jag försöka få förhandsvisningsbiljetter, träna, hämta saker hos Ciccis mamma, tanka, packa och fixa hemma lite. Men jag har ett shema på det här nu så det ska bli av alltihop! Fast jag hade hellre lagt mig ute med min bok.... Men nej.. Vågen börjar visa allt för mycket nu så jag måste ta tag i det..
Idag har man fått lön! Underbart med lite påfyllning!
Igår satt vi ute både på frukosten och lunchen så hoppas jag får med mig Tina idag oxå! Bäst att passa på när det är väder för det!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar