onsdag 24 juni 2009

Varmt!!

Man ska verkligen inte klaga, men vad varmt det är! Nygren och jag tog en after work på trädgår´n!! Underbart härligt! Där hittade jag (äntligen) Flimmers utebio program!! Äntligen! Nu har jag spanat in flera filmer som jag vill se i sommar! Jag gjorde ett nytt försök att äta deras hamburgare och det var väl ok, inte mer. Men när jag ätit upp hade tjejerna brevid oss beställt in varsin ceasarsallad med räkor! Det såg väldigt lyxigt ut!
Vi satt och njöt ända till solen gick bakom husen, oh då styrde vi kosan vidare till Halvars! =) Jag tänkte pröva nått nytt och köpte mjukglass med pistagedopp! Kunde jag sett mer skeptisk ut när jag fick struten? Det såg inte alls aptitligt ut och tjejen hade haft alldeles för mycket dopp på så när den stelnade blev det tjockt och tungt. Jag fick kasta hälften när det blev för sött. Det här med att inte vara onyttig sket sig.. 2 öl, en hamburgetallrik och en glass senare känner jag mig inte direkt nöjd med mig själv.. Men man ska ju unna sig saker när det är sommar! Nu har jag äntligen duschat och känner mig relativt fräsch igen =). Men sovrummet är säkert 30 grader så det kommer bli svårt att somna. Imorgon har jag ställt klockan på 15 min tidigare för då ska jag till Citroen!!! =)
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar