tisdag 30 juni 2009

Fotskav

Jag köpte ett par nya skor i lördags som jag tyckte var en bra ide att gå in direkt.. Inget bra! Jag lider fortfarande av mina stora sår som jag haft plåstrade. Jag kan inte ha skor på mig! Igår hittade jag ett par skor med bara tunna remmar som jag hade, men nu har jag fått en blåsa under foten av dom =). Illa värre.
Här hemma är det fortfarande 29 grader och det har varit svårt att sova inatt. Först låg jag till 12 och läste min bok. Den tar sig ordentligt nu! Och kl 12 kände jag att nu måste jag sova för att orka med idag, men gick det att somna då?? Nä..
Ingen frukost har jag hemma heller...
Det ska bli skönt att komma hemifrån och in i kylan på jobbet!! Igår satt Susanne och jag ute på både frukost och lunch!! Underbart!
Efter jobbet idag ska jag träffa Camilla. Nu var det på tok för länge sen!
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar