söndag 21 juni 2009

God morgon!

Jag är såååå trött men jag har legat och vaknat hela morgonen och till sist gick jag upp! Det verkar bli helt OK väder idag så jag tar med ungdomarna tillbaka till Mon =). Jag ringde nyss och väckte dom så vi kommer iväg! =) Frukost är packat, jordgubbar och macka. Sen blir det kycklingspett och potatissallad med majskolv till "lunch" =). Mumma! Vivvi såg några oroväckande moln dock över Sörping men de kommer kanske aldrig till kusten? Det är ju inte värre än att man kan spela lite spel och åka hem i så fall? Jag har faktiskt bikinin på! Vi får väl se om jag vågar mig i.. troligen inte.. Idag ska jag komma ihåg att tömma vattnet och klippa gräset innan vi åker hem! För det var inte aktuellt i allt regn igår.. Men vattnet glömde ja helt..
På bilderna på monvision.se går folket runt i kortärmat och strålande sol så vi får väl hoppas det håller i sig!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar