måndag 1 juni 2009

Grattis Jenny!!

Idag fyller Jenny 26 år!!! Grattis grattis!!! Härlig sommarvärme kommer det bli på din stora dag oxå!!
Jag ville verkligen inte gå upp när klockan ringde. Känns som jag inte sovit alls den här helgen. Det brända på rumpan gör olidligt ont!! Men det lägger sig säkert om några dagar.. Tur att man inte går och visar rumpan för folk =).
Idag är det sommarlunch på jobbet. Några lev. kommer oh bjuder på lunch. Bla ABBA, så idag ska jag äta sill!! =)
Efter jobbet ska jag i ilfart besöka maxi innan jag ska åka ut till MON!!! För idag ska vi ställa upp husvagnen!! Whohó!!! Så mamma & pappa ska köra dit den och Vivvi oh jag ska väl se till så allt går rätt till =). Resterande av famijen ska på skogsdag och äta korv =). Låter oxå mysigt =). Jag kommer nog komma innan dom så jag ska ta med solstol + bok (som jag väldigt snart har läst ut) och sätta mig på våran plats en stund =).

Låter väl som en bra dag även idag? Imorgon kommer regnet och kylan så bäst att passa på! Jag har även klänning på mig idag!! Utan strumpbyxor eller kofta! Tröttare än på bilden till vänster kan jag nog inte bli =).
Nu är det dags att ta tag i måndagen...
Sova kan man göra när man dör.. var det någon som sa till mig =) Får väl hoppas på det!
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar