fredag 26 juni 2009

King of pop

Vilken chock jag fick när jag satte på tvn i morse.. Michael Jackson är död.. Alldeles för tidigt.. Jag känner faktiskt sorg, fast jag inte är ett stort fan. R.I.P. Mitt första minne av Michael är nog i 1an då en kille i klassen var helt galen i honom och dansade hans bakåtdans konstant =).
Det känns lite fel att skriva om allt kul jag ska ha i helgen, men livet går ju vidare..
Men nu är allt packat inför Stockholmsresan =)... Direkt efter jobbet åker jag upp till Cicci och lämnar grejer. Sen blir det mat förhoppningsvis på någon uteservering, men det får man nog inte räkna med. Sen kanske det blir grönan på kvällen. Imorgon är våran kryssning! =) Underbart.. Ska bli så kul!! Nu var det ju i feb sist! Söndagen består av solning på däck och pizza på kvällen innan jag åker hem igen. Det är så varmt här hemma så det ska bli skönt att sova med aircondition på båten!
Men först en arbetsdag... igen.. fast jag inte vill annat än att vara ledig och sola o bada.. Men men... en annan gång.
Ha en bra helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar