fredag 26 juni 2009

Toppen kväll!!

Det har varit en kanonkväll! Nu sitter jag här nyduschad hemma hos Cicci och försöker mig på hennes dator med Vista.. Allt gick bra att köra hit. Jag hade party för mig själv i bilen och bla körde jag Simple plan på högsta volym! När jag närmade mig Södertälje uppenbarade sig massor med radiokanaler som jag sappade imellan. Cicci var redan nere på stan med sitt X Henric och drack öl så jag skyndade mig att möta upp dom i Kungsträdgården. Vi satte oss på T.G.I Fridays (passande namn) och beställde varsin hamburgare och stor stark!! Underbart gott på uteserveringen! Fullt med folk som såg på fotbollen var det. Det råkade bli mål när Cicci och jag stod i baren och snacka om testosteron när Sverige gjorde mål =). Innan vi bestämde oss för att dra vidare var vi tvugna att gå på toa och kön var såååååå lång. Så busiga brudarna bestämde sig för att besöka killtoan =). Vi fick hjälp av en vänlig man som visade oss vart de "normala" toerna fanns =). Men när vi väl var på plats vågade vi inte gå ut igen... Busigt busigt, men vi stod och tryckte lite med öronen för att höra om det stod någon i pissoaren precis utanför.. För det ville vi inte riskera. Men till sist hörde vi tjejer som pratade så då sprang vi ut! Vi tog en lååång promenad bort till Grönan där det var Reggie kväll =). Vi tog ett varv, köpte varsin mjukglass, lyssnade på konserten, spelade på lite stånd och chokladhjul (vilket vi nästan vann på! Ett nr ifrån!!) Väldigt trevligt. Sen när de stängde blev det bussen och tunnelbanan hem igen, båda lite slitna efter en veckas jobbande. Cicci hade inget toapapper hemma, så jag fixade problemet på Grönan =) Vi är lite busiga flickor idag... =) Nu ligger redan Cicci i sin säng och vill nog sova så bäst att borsta gaddarna och ladda inför imorgon då det blir KRYSSNING!!!! Först en dag på stan och picknick i solen och antagligen slapp och någon öl innan vi går på båten. sen blir det alkohol i stora mängder och alldeles för dåliga omdömen och beslut =). Men bara lugn syrran, jag ska inte göra nått som du inte redan gjort =).
Kram och Natti natti på er allihopa!!!

3 kommentarer:

  1. nu blir jag allt lite orolig... jag har ju i stort sett redan gjort allt man kan tänka sig att man inte ska på kort tid...nåja, raggat på en färja har jag väl inte gjort så jag kanske kan vara lugn eller??

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt det låter! Ha en riktigt kul kryssning och sen måste du skvallra ;)

    SvaraRadera
  3. =) Det som händer på Cinderella stannar på Cinderella =)

    SvaraRadera