måndag 20 juli 2009

1:a dagen avklarad!

Så skönt att få börja jobba igen! Få lite rutin på tillvaron. allt gick så bra så. Det verkar inte varit några större katastrofer medan jag var borta. 350 mail hade jag fått och de flesta kastade jag. Efter jobbet tog jag tag i projekt leta ny mobil.. Oh det är såååå svårt! Jag vet ju att jag vill ha en slide modell, men vilken? Den här (Sony Ericsson W595) är den som ligger högst i topp just nu. Jag gillar modellen att den är lite rundad och gullig.. Men det kan man ju inte bara gå på...




Eller så är det den här, Sony Ericsson W995. Men den är dubbelt så dyr och inte alls lika gullig... Men säkert mycket bättre. Gah så jobbigt...
Jag orkar knappt tänka... Maten står på spisen (eller spagettin) så en smart idé är nog att titta till den =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar