tisdag 21 juli 2009

God morgon

Då var det dags att gå upp igen! Till ett regningt Norrköping. Idag känner jag mig väldigt svart.. Men försökte piffa upp mig med ett vitt skärp =). Igår orkade jag knappt skriva nått men idag måste jag ju berätta att jag pratade med en jätte trevlig kille igår =). Som är Kurtssons lev. Så när han kommer tillbaka ska vi ha ett seriöst snack om att byta lev! =) det är ju inte svårt att hitta min blogg så jag vågar inte skriva så mycket om det här ifall han söker på nätet. Men han var trevlig! 29, perfekt. ska förhöra Mr Kurtsson när han behagar komma tillbaka om 3 veckor.... Kan det gå långsammare??? =)
Efter jobbet idag ska jag träffa en gammal kär vän som har flyttat till Linköping! Rebecca. Det var säkert 8-9 år sen vi sågs sist och då i våran ungdom sågs vi regelbundet. Vi träffades på en resa när vi var riktigt små, jag var med mormor och min kusin och Rebecca och vi lekte hela veckan och sen har det rullat på. Vi har många roliga minnen, bla fick jag min första kyss av en kille när jag var och hälsade på henne en gång =). Kan man säga att hon inte var bra inflytande på mig?? =) Varav den här killen senare råraggade på henne ett år senare... Men men =). Så till Linköping ska jag och jag tror att jag kommer hitta! Hon är så gullig och ska ha fixat mat och det ska bli riktigt trevligt att träffa hennes man som jag hört så mycket om!
Inatt läste jag ut "Änglar" och nu tar jag en paus från dom böckerna. Istället har jag lånat böcker av Vivvi som jag ska plöja igenom! Väldigt lättlästa tonårsböcker.. Men det kan vara skönt det oxå! =)
Nu är jag riktigt försenad till jobbet, tur att vi har flex!
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar