tisdag 21 juli 2009

Mycket trevlig kväll

Det var riktigt kul att träffa Rebecca igen! Vi kom överens om att det var 10 år sen vi såg sist, oh då sprang vi på varann på stan i Norrköping. Herregud vad tiden går fort.. Supergod mat fick jag oh jättefint "hus" hade dom! Vi pratade en del inredning oh jag kom inte ens ihåg hur mitt eget badrum såg ut.. Fy på mig när jag valt allt själv.. Så här Rebecca, kommer 2 bilder på hur det ser ut! =) oh jag hade visst blått golv.. Inte grått som jag sa....



Jag körde som sedvänligt fel när jag skulle hitta hem till dom... Men inte så farligt! Jag missade avfarten och sen körde jag förbi gatan där jag skulle svänga in och fick backa en liten bit.. Annars blev allt bra! Ni är så välkommna till mig hela familjen när vi ses snart igen!
På jobbet rullade allt på i bra tempo idag. Dagarna går så fort när det finns att göra. Fakturorna stannar ju inte direkt upp bara för att det är sommar... Efter lunchen lyxade jag till det med 30 min massage! Det var en tjej som jag inte gått för tidigare och jag hade hört skräckhistorier att hon inte tar i och bara pratar hela tiden. Men mot mig tog hon i så jag har blåmärken nu! det gjorde sååå ont men tydligen hade jag nått på vänster sida vid skuldrorna så det var nödvändigt.. Hon var uppe och masserade käkarna så där har jag ont och även hårbotten fick sig en släng med olja... Lagom fint. Men hon lät bli mina fötter, som jag hörde av andra att hon var på hos dom! Sen var hon helt inne i debatten på radion att hon glömde bort att prata utan efter 15 min frågade mig "hörde du vad han sa" öh.. hm.. nej? =) Så allt var bara bra. Nu är jag öm i hela ryggen men det känns jättebra! Jag förstår bara inte hur jag kan bli stel i bara ena sidan..
Killen som jag pratade med igår ringde inte idag... Vilken besvikelse! =) Oh inte hade jag nått ärende heller... Om det bara kunde komma en faktura som jag kunde ringa om.. =)
Jag funderar på att köpa mobilen imorgon... Men det tar ju emot lite att överge den jag har.. Jag är nog inte riktigt redo än.. Snyft.. =)
Nu ska jag krypa i säng och se fram emot ännu en dag på jobbet! Det känns bra skönt att jobba när det är regnväder faktiskt...
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar