fredag 31 juli 2009

Äntligen fredag!

Igår fick jag äntlitgen ett brev att jag kunde hämta ut min nya mobil!!! Så det har jag gjort nu på morgonen och försöker att förstå mig på den.. Inte det lättaste.. Men nu har jag den med mig till jobbet =) Den ska bara laddas 2,5 timmar tydligen oh det blir bra på jobbet.. Jag vet bara inte hur man stänger av ljudet.. men det löser sig nog.. Sms har jag fått från Comviq och det är bara burr. Det blir en spännande kväll det här! =) Nu har jag fått 3 st sms till min gamla mobil där ute i köket.. som jag satt i ett kontantkort i... Undrar vad det kan vara..
Igår var det jättetrevligt!! Riktigt trevligt! Underbar mat, gosig unge och härligt skvaller! =)
Ikväll blir det husvagnen för sista gången... Fläskfilé och potatisgratång är med och imorgon blir det kräftskiva med hela familjen. Snyft! Oh så tar vi hem den..
Ha en bra dag/kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar