lördag 1 augusti 2009

Kräftskiva med familjen och Camilla

Igår åkte Vivvi och jag ut till husvagnen för sista gången i år.. Snyft.. Vädret var inte på topp så det blev att sitta i förtältet med värmen på och mysa med mat och spel. Vi fixade även med mina mobiler hela kvällen. La över alla bilder, låtar och annat roligt jag hade. Jag hade en inspelning där Vivvi och Agneta sjunger Främling på PS2 och det låter ärligt sagt för jävligt =). Det lyssnade vi på och asgarva såklart. Nu har jag ställt in telefonen precis som den förra med genvägar och bakgrundsbild. Nu börjar den kännas som min. Vi skulle se film och som vanligt sov jag efter halva filmen =). Dock var klockan typ 23 när jag slocknade! Men jag var ju trött ju...
Imorse vaknade jag av att de 4 grabbarna som bodde i stugan bakom oss (hihi) skulle åka iväg med sina kanoter och diskuterade hur många öl de skulle ta med sig. Vädret såg inte lovande ut i morse men tog sig himla bra under dagen och jag har ju självklart bränt mig idag. Camilla kom ut till oss och under dagen spelade vi massor med spel och njöt av solen innan det var dags för våran årliga familjekräftskiva! MUMS! 6 kg kräftor hade vi och allt gick i! När det var dags att packa ihop och bege sig av för i år började våran granne prata med mig!! i hela 5 min konverserar vi för första gången på våra 2 år i Mon!! =) Typiskt! Så nästa år ska jag prata med dom direkt! =)


































Sorgligt men sant så var campingsäsongen över för detta år... Känns riktigt tung och jobbigt nu när det verkar bli bra väder till nästa helg... Men får väl hitta på nått annat helt enkelt =). Jag kommer sakna min kära sommarbostad och drömma tillbaka hela vintern...
Korten i det här inlägget är tagna med min nya kamera. Jag har bara installerat mig med avtryckarknappen än men det verkar finnas en hel del finesser. =)
Lördagskväll och jag sitter ensam hemma... Det känns ju inte direkt så uppiggande men är trött så ska gå och sova. Imorgon verkar det bli kanonväder! Så då blir det solning av och njuta med min bok! Bara min rödhet om kinderna går ner tills dess....
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar