söndag 2 augusti 2009

Vart är solen??

Jaha... Oh vart är det härliga vädret och solstolen och bokläsningen som jag såg fram emot?? Mystiskt borta.. Jag vaknade redan kl 8 och la mig i soffan med pjamas och täcket och såg på lite serier som jag spelat in och "Alvin & gänget". Men under den filmen passade jag på att sova lite. Väldigt skönt att sova på soffan! Hur kan det vara så skönt att sova på soffan?? =)
Men nu är klockan så mycket så jag kanske borde göra nått av dagen?? Eller? Om 10 minuter börjar repriser av Men in trees... =) Låter ju väldigt lockande... Jag tror att jag ska ta tag i att lämna tillbaka min lånebox idag så jag kan börja spela in filmer igen!! Sen är det nog inte omöjligt att jag lägger mig på soffan igen och läser lite bok.. Låter ju faktiskt som en rätt underbar söndag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar