torsdag 16 juli 2009

God morgon...

Om bara några minuter sätter allt igång. Jag är sjuuuuukt trött och undrar hur jag ska orka!! men imorgon får jag sova till 9 om så krävs!! Jag har ingen frukost hemma och det är ju A & O att vi äter ordentligt imorgon bitti så vi står oss i en bit på eftermiddagen.
Just nu lockar inte ett liv med bajamajor och kallt/varmt tält men det kanske ger sig...
Inatt ska det sovas i min egna säng i alla fall! Viserligen kommer vi ju komma hem mitt i natten men det ska ändå bli skönt!
Ha en bra dag allesammans!

2 kommentarer:

  1. Men vad en massa mysiga påhittiga saker du har gjort senaste dagarna! Allt låter jätte bra ja förutom det där med att sova i tält ;)

    Kattungar, åh får jag följa med nån dag och hälsa på?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Har ni fått kattungar???
    Hon som jag såg måste fåt bebisar, hon såg så gravidigt osmidig ut.. =) Fast jag tvivlar på att hon skulle låta mig hälsa på hennes bebisar...

    SvaraRadera