söndag 26 juli 2009

Palace och underbar myssöndag

Jag har GRYYYYYM träningsvärk i benen idag! Jag fick ont direkt redan när jag klev av skotern men idag är det nått otroligt! Det är värre än den träningsvärk jag fått när jag kört skivstång otränad! Jag höll mig verkligen fast i dom 7 min jag åkte igår med benen helt enkelt =).
Igår när jag kom hem från Mon åkte jag och mötte upp Tessan & Carina för en liten tripp ute på krogen. Först var vi lite hemma i Carinas nya lya (riktigt mysig!) och sen begav vi oss vidare till Manesa för varsin drink. När vi kom dit var det knöka fullt med folk!! När blev Manesa ett tillhåll innan krogen?? Men vilka drinkar de hade!











Jag höll mig nykter igår och tog en virgindrink =). Men även den var jättegod! Dock för dyr (55 kr) för att jag kommer köpa en igen... Men drinkarna kostade 90 kr och det hade jag betalat för att få en riktigt god drink! Sen drog vi vidare till Palace och mötte upp med Cicci och hennes Möhippa =). Dom såg ut att ha jätteroligt och en riktigt lyckad dag! Jag var väl inte på den bästa dansstämningen med min redan då träningsvärk och trötthet. Men jag höll i en liten stund i alla fall =). Dock inser jag att jag vuxit ifrån Palace.. Jag var helt klart bland de äldsta!
Idag har jag bara umgåtts med Cicci nere på stan. Lunch intogs på Paus och en hel del shopping =). Köpte ett par jättefina jeansleggins på Vila! Samma sort som jag redan har men som ser ut som riktiga jeans i tyget! På Lindex hade de rea och där blev det 2 toppar för 150 kr! Jag kollade en hel del på mobiler oxå... Nu vill jag nog nästan ha den dyrare telefonen och ha den som kamera oxå.. 8 Mega pixel är den på och det är bara 6 i min vanliga kamera.. Så nu ska jag komma på vilket abonemang jag ska ta.. I princip alla har erbjudande med den mobilen. Vi avslutade våran myssöndag med en fika på Fräcka med blåbärspaj!! I solen på uteserveringen! Underbart men lite väl varmt.. =). Sen var Cicci tvungen att åka hem igen.. Snyft.. Men hon kommer snart igen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar