onsdag 22 juli 2009

Ska jag eller inte?

Jag kom hem utan en ny mobil.. Nått säger nej.. Att det ska vara så svårt att skaffa en ny telefon! Jag var på Media markt och stod säkert i 10 min och gick igenom varje finess med mobilen och hade en säljare som gjorde lite reklam. Jag har även varit sååå teknisk idag och funderat på hur jag ska få över bilder och låtar från mobilen till den nya oh kom på helt själv att eftersom båda mobilerna har Bluetouth borde det ju bara vara att lägga mobilerna brevid varann och öppna upp! Oh det gick tydligen om man hade simkort i båda. Det ska jag väl lyckas med?? =) Smsen får väl vara.. Men just låtar och bilder är ju kul att ha kvar.
Ska jag åka tillbaka och köpa mobilen?? Den är ju jättefin och bra på alla sätt och vis... Men vilken färg ska det vara då? Rosa kändes väldigt plastig... Den vita tycker jag är snygg men det lutar nog åt den blåa.. Den finns i svart med.. Inte i röd.. Det hade jag verkligen kunnat tänka mig. Eller lila kanske?? =)
Sicken beslutsångest!!! Jag behöver en karl! Som kan säga exakt vad som är bra och vad jag ska ha!
Jag är helt slut i huvet idag.. Bara faktura efter faktura och inte slutar det komma in heller. Så innan jag fixar nått att äta (vilket borde vara inom en snar framtid) ska jag se ett avsnitt av previliged!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar