onsdag 22 juli 2009

Utebion premiär!

Straxt bär det av till utebion, för första gången i år. Ikväll/natt visas revolutionary road. Jag har varit på konsum och köpt med mig lite brieost, mögelost, saltiner och marmelad. Rosévin har jag en öppen flaska redan i kylen! En perfekt picknick.. Då saknas bara killen att dela den med... MEN vem behöver en kille när man har brudar?? Tessan och Carina duger mer än väl! Jag blev så sugen på naturgodis (ett säkert kort att min kropp tycker vi går mot hösten nu) så jag köpte lite =). Filmen börjar inte fören 22.15 så lite segt att gå här och vänta så jag har satt på kaffe!
Förut när jag skulle laga mat hände en liten incident.. Jag lämnade stekpannan på högsta värme med olja i och när jag kommer ut i köket möts jag av en vägg av rök... Oj oj.. men brandvarnaren pep minsann inte... Sen när jag slängde i mina korvar i pannan stänkte oljan upp på mig så jag har över hela armen! Pissont gör det... Det har redan börjar bildas som blåsor.. Men men... vad vore en bal på slottet?
Jag ska ta tag i min kopp med kaffe och klä om för att vara redo att åka ner!
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar