lördag 15 augusti 2009

Fest!


Mitt hår blev kanon tycker ja. Kort och ljust som jag vill ha det. Efter shoppade vi loss ordentligt. Jag fick med mig ett par nya skor och en hösttröja bla hem. Nu har vi ätit tacos och dricker vin innan vi ska gå över till rom & cola och baccardi razz. Tessan är på ingång oxå. Det råkar ju vara så att jag har mintu hemma..... Kan det bli bättre? Oh lillplutt kan ju läsa att moster ska dricka saft hela kvällen! :-P tyvärr regnar det ute men än är det några timmar tills vi ska till bomull. Ha en bra kväll och kom gärna till bomull! Puss och kram från emelie & mig!

3 kommentarer:

  1. Snyggt hår :) vi har ganska exakt samma slags frisyrer nu ser det ut som :P

    Bra förebild är du ju också, kom ihåg varannan vatten ;D

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade kanon! Så fin du är i håret. Jag ska ringa och boka tid till om en vecka ungefär, mina grå börjar synas nu :/

    SvaraRadera
  3. Jag är väl den bästa förebilden =). Men varannan vatten råkade jag visst glömma....

    SvaraRadera