måndag 17 augusti 2009

Back again!

Oj oj... jag vaknade till liv först vid 17 tiden igår. Det blev en hård kväll, men ack så kul ja hade =). Hemma hos mig shotades det och dracks som aldrig förr =). sen på Bomull blev det en tequila. Lite dansande och lite sällskapande och kvällen var lyckad. Men det fick man ju tyvärr sota för igår... Emelie åkte hem vid 3 och då gjorde ja ett tappert försök att bli människa och ta mig ner till stan för att käka pizza med Cicci. Sen blev det fotboll igår! Var faktiskt helt oki! Det blev ju vinst =). 3 coca cola senare var vi på väg hem till mig för att laga blåbärspaj och se på film. Tessan, Cicci och jag var på samma nivå och när jag äntligen la mig för att få sova tog det max 2 min! Men det var det helt klart värt, för det var lääänge sen jag var ute på krogen nu.
Idag vankas bio! Förhandsvisning av Becks nya! Så innan det blir det lite käk nere på stan med brudarna Camilla, Cicci samt Tessan. Ska bli sååå trevligt så. Men först måste man ju jobba idag.... Men det är bara 3 dagar den här veckan för sen har ja semester igen =) Om så bara för en långhelg men det är ju mitt i Augustifesten =)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar