tisdag 18 augusti 2009

God morgon...

Jag tror jag börjar bli sjuk.. Det började lite smått igår kväll med hosta och kli i halsen och inatt har jag vaknat från och till. Nu på morgonen har jag halsont, trött i kroppen och lite hosta. Svininfluensan?? =)
Nej jag är nog bara lite förkyld och det kommer gå över när jag proppat i mig C-vitaminer idag och bara legat på soffan hela kvällen.. Hoppas ja. Jag har inte tid att bli sjuk! Måns kommer ju till stan på torsdag! Oh Andreas Johnsson! Jag ska ju stå längst fram med Måns skrivet i pannan och skrika högst!! =)
Filmen igår, Beck - I stormens öga, blev jag faktiskt lite besviken på. Jag tyckte både Beck och Gunvald såg slitna och oengagerade ut. Men jag var ensam av oss 4 att tycka så, så filmen var säkert bra och jag kanske var ur balans redan då.
Min älskade mobil har spårat ut bara 2 veckor efter att jag köpt den... Det började nästan direkt med att när jag fick mess lös inte mobilen upp när jag skulle läsa. Sen i söndags försvann alla mina kontaktbilder som kommer upp när någon messar eller ringer och igår försvann min bakgrundsbild. Oh även fast jag lägger tillbaka den visas den inte. Kundtjänst säger att jag måste lämna in den för systemfel oh att de haft flera av den här modellen inlämnad. Så ikväll ska jag ta tag i att överföra allt på gamla mobilen igen, bilder, musik mm.
Jag har valt en höstig outfit idag, tyckte det passade mitt humör.. trött och hängig =).
Oh jag längtar till att få komma hem från jobbet igen.... soffan och mina söndagsserier och en kopp te... Istället väntar fakturor och problem..
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar