onsdag 19 augusti 2009

Semester & sjuk!

Nu var det lääänge sen jag skrev nått... Men jag har ingen ork.. Är sjuk.. Halsen svider och det är jobbigt att både prata och svälja, näsan rinner och jag är matt i hela kroppen. Men med Ipren och Panodil blir livet lite lättare. Nu har jag semester oxå!! Tanken var att Emelie skulle bo hos mig några dagar men hon är oxå sjuk... Så det var bara att ställa in. Ikväll hade jag sett fram emot en kväll med brudarna på stan med fyrverkerier osv men det klarar ja inte. jag jobbar verkligen för att jag ska orka med imorgon.. Men just nu känns det tungt.
Trots att jag sovit efter jobbet (ja jag tog tabletter oh gick till jobbet) har jag nog inga problem att sova igen. Igår somnade jag vid 20! Det är mitt liv för tillfället.. Om bara halsen började fungera skulle jag vara tacksam...
Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar