torsdag 20 augusti 2009

Sjuk!

Det blir inte direkt bättre min sjukdom... Hela dagen idag har spenderats sovandes i soffan/sängen med bikini på! Eftersom planen var att jag skulle gå ut och njuta av vädret... Det blev inte så... Inte har jag ätit sen igår lunch. 2 skålar med corn flakes räknas inte som mat, men jag får inte ner nått genom halsen. Inte kan jag prata heller så ska bli spännande det här hur jag ska kunna överleva Rix dagen. Men ner ska ja!! Jag har tagit ipren och Panodil bara för att överleva. Nu har förkylningen satt sig på öronen så när jag sväljer gör det inte bara förbannat ont i halsen, det kommer genom öronen oxå... Det jobbiga är att jag inte kan svälja saliv, utan var gång får gå till toan och spotta och det är inte heller smärtfritt...
Det är så härligt väder ute och det var verkligen inte såhär jag skulle spendera min semester.. Jag vet inte hur jag ska komma ner till stan heller, jag har ingen ork att cykla eller gå oh vart ska jag ställa bilen? det kommer ju vara massor med folk nere på stan. Men mitt största problem kanske borde vara att få i mig nått att äta??

1 kommentar: