fredag 21 augusti 2009

Bättre

Att vara sjuk är inte min starka sida... Det är nått jag verkligen inte är bra på! Inatt kom straffet för att jag var utanför dörren igår iom feberfrossa.. Så kl 1 tröttnade jag och tog mina älskade tabletter och sov till kl 7! Härligt. Nu känns livet lite enklare, jag har bara lite ont i halsen och är mest matt. Men det har att göra med att jag inte ätit på 2 dygn... Men idag ska jag få i mig mat! Oh jag ska bli helt frisk!! Så är det bara! Min mobil är ju kajko så den ska jag ner på stan och lämna in idag och så är det ju marknad!! Det händer ju nått i Norrköping för tillfället! Vem kan vara sjuk då?? Jag har laddat handväskan med diverse tabletter och ska bege mig ut...
Håll er hemma gott folk så ni inte smittas!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar