fredag 21 augusti 2009

Ännu bättre

Nu känns det helt ok! Lite halsont och seg i kroppen men annars! =) Har fått i mig mat och fått frisk luft. Var nog det som behövdes. Men jag ska kanske inte vara för optimistisk för ikväll lär jag väl må skit igen.. Men men... Ikväll väntas tjejmys med brudarna! Så nästa vecka ligger väl hela bunten i samma skit som jag har.. Men jag har inte den diciplinen att jag håller mig hemma.. Ber om ursäkt i förväg..
Jag har haft mobilen inlämnad idag! Det var ett systemfel, eller en mjukvara som inte var uppdaterad.. så tyvärr försvann de nr som jag sparat på den nya mobilen, men i övrigt fanns allt kvar! Bilder och musik! Så nu har jag lagt tillbaka alla kontaktbilder där de ska va och fixat och donat.
Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite inför kvällen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar