söndag 23 augusti 2009

God morgon!!

Idag fyller min lilla lilla pluttunge hela 18 år!!!! Mycket grattis och presenterna får du förhppningsvis i veckan.. =) Ungen har ju dragit till London för att undvikit firning =). Livsfarligt med en 18-åring i familjen.. jag minns ju hur jag var i den åldern oh Vivvi påminner skrämmande mycket om mig ibland så i höst (nu när Vivvi flyttar in till stan) kommer jag gå utanför hennes lägenhet varje fredag/lördags kväll och spionera!! =) Det är väl sånt en moster gör? 18 år... Jag kommer ju ihåg när hon bara var en liten skruttunge .. *snyft*... Nu börjar hon bli vuxen...

Idag vaknade jag kl 10 och kände mig så gott som pigg!! Inte frisk, men pigg!! Äntligen!! Det tog bara drygt en vecka... Inatt har varit en pärs och jag har vaknat flera ggr och hostat halsen av mig. Men nu känns det rätt så ok.. Lite frukost med honungste så!
Igår hade Cicci oh jag Arn- maraton! Jättemysigt att sitta inne en lördagskväll med chips och te och myskläder mitt i Augustifesten.. Men men det gjorde inget =). Vi köpte hem från Spicy hot och hade en lyspys kväll med tända ljus. Idag mår jag ju bättre så nått positivt måste det haft med sig! Cicci tog på sig ansvaret och startade en FarmVille farm åt mig på Facebook. Väldigt vänligt... Nu har jag bekymmer över när jag ska skörda, så och alla djur man ska samla.. Jag kommer ju inte ha nått liv! Kommer ju bara styra mitt liv från när mina grödor är klara på åkern... Oh my god... Tur att vi inte kommer åt facebook på jobbet!
Idag åker Cicci tillbaka till Stockholm oh igår var Emelie (mer eller mindre dödssjuk) här och sa adjö... Det känns tungt när dom åker tillbaka hem och man inte ses lika mycket längre... Emelie hann ja ju inte alls träffa så mycket som var planerat.. Dumma sjukdom! Cicci stackarn kommer ju vara dödssjuk nästa vecka efter att ha hängt med mig ändå =).
Jag lämnade in min mobil i fredags och nu är den som ny! Nu ska jag bara koppla ihop Blogger med mobilen så ska jag mobilblogga igen =).
Nu måste jag ägna mig lite åt min farm! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar