onsdag 5 augusti 2009

God morgon

Jag vill inte gå till jobbet idag!! Jag är sååå trött på alla fakturor som när man gör en kommer det 5 in.. Jag hinner inte med nu känner ja. Men men, det är väl bara att göra det bästa av situationen jag kan ju inte gärna be nån hjälpa mig för alla har ju lika mycket antar ja. Men men, det kanske lugnar ner sig idag. Igår pajade min hjärna totalt. Jag hade en diff på 6000 kr, hittade en förklaring på 2000 och kunde inte räkna ut diffen där imellan... men men, idag är det nya tag!
Tessan & jag såg en kärleksfilm igår =). The Weddingdate =). För jag upptäckte nämligen att alla mina filmer och serier i gamla boxen var kvar!!!! Till Tessans stora glädje fanns fortfarande en konsert med Peter Jöback kvar som jag spelat in åt henne =).
Idag kommer Cicci hem för 3 veckors semester!! Varför kunde jag inte vara ledig nu för?? Men men, jag får träffa henne efter jobbet istället. Oh idag åker vi till Skänninge marken och gör av med pengar! Eller jag ska mest köpa ätbara saker men nått litet fynd kanske man hittar =). Ska bli himla trevligt att bara dra runt och titta på folk.
Jag tycker det är lite tråkigt att blogga nu för tiden så därför blir det inte så mycket inlägg längre.. Men kanske är skönt för er det oxå att jag har nått att förmedla när jag skriver och inte bara skriver massa blaj?? =)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar