onsdag 5 augusti 2009

Skänninge marken


Mums med cocosboll! Det blev en hel del ätande.. Munk, langos, fryst banan doppad i choklad, cocosboll, saltgurka, chips, brända mandlar mm mm. Oh ändå i bilen hem kände jag mig hungrig! Några fynd blev det oxå. En dvdfilm, te grönt käresta, remmar hubba bubba, sur ananas och vanilj med kanske hallon i! Jag ångrar lite att jag inte köpte rabarbermarmelad. Men det kanske kommer på augustifesten om någon vecka. En lång stund tog vi paus tid en massörstol och jag satt säkert 20 min med ryggmassagekudde. Så underbart skönt. Nu är benen tunga och hela jag är trött så ska bli skönt att få sova. Jobbet har varit helt kaos idag. Jag har inte ens hunnit en faktura.. Men men. Imorgon.. Tack för mig för idag. Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar