söndag 30 augusti 2009

God morgon!

Idag är jag uppe alldeles för tidigt för att vara en söndag.. Speciellt när jag inte har någon tid att passa. Igår var det dags för Tessans årliga kräftskiva! För en gångs skull var det riktigt städad. Inga spyor eller någom som blev för fullt. =) Själv höll jag mig nykter och var riktigt tråkig oh följde inte med till Bomull. Men jag hade inte en liten gnutta av lust att festa eller dansa. Var mest sugen på en kväll med vänner och det fick jag. Börjar jag bli gammal?? I fredags när jag hämtade Cicci på stationen kom jag lagom till alla frackarna och nollorna skulle åka iväg till nollefesten på okänd ort.. Det var 10 år sen jag var den där lilla osäkra nollan och 8 år sen jag var den dryga fracken =). Men snacka om nostalgi.. Jag stod utanför min bil oh tittade på dom, alla fulla ungdomar och som de betedde sig.. Men men, de hade säkert en toppenkväll!
Idag händer nog inte heller så speciellt mycket, vill verkligen komma iväg och träna kl 16! Det är ett extra insatt pass med min favvo och den här helgen tränar alla som vill gratis på Friskis! Oh bjuder på tårta gör dom. Mitt träningskort går ut på tisdag så ska passa på att köpa ett nytt och komma igång med min träning igen!




















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar