fredag 28 augusti 2009

Fredagsmys..

Äntligen fredag!! Oh helg oh jag mår rätt så bra!! Har fått magknip som har suttit i över ett dygn. Det kommer och går men ingen aning om vad det kan vara. Det händer inte så mycket hos mig, jag slappar mest i soffan, läser Shopoholic-böckerna (är på den 5te nu) och ser på film.. Inget roligt alls. Ikväll kommer i alla fall Cicci hem igen!! Då blir det fredagsmys =). Jag har köpt hem Stinas kyckling och Ben & Jerry glass som vi ska smaska på och såklart chips! Oh dipp till henne =). Det blir väl att ligga i en varsin soffa och se på film antar ja. En lagom fredag när man är trött efter veckan som gått.
Imorgon är det dags för Tessans årliga kräftskiva så man måste ju ladda batterierna tills dess! =) Fast jag funderar på att köra nyktert (trots Mickes protest att jag kommer förstöra hela festen). Men jag vill ju bli helt frisk och cykla på natten nu är nog inte att rekommendera från doktorn. På söndag hoppas jag på att kunna träna igen!! Hoppas hoppas....
Nej, nu ska jag pallra mig ner till busstationen och hämta "hem" cicci igen!
Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

  1. Hummm... Undrar om magknipet tillhör influensan?!?!? För jag har också haft det...

    SvaraRadera
  2. Jag har hosta, hosta och hosta. Min syster har visst haft ont i magen till och från i 2 veckor, så de kan säkert höra ihop

    Hade ni en mysig kväll?

    SvaraRadera
  3. Stackare Camilla, hoppas det släpper snart! Ja det var en riktigt lugn kväll med film oh chips =)

    SvaraRadera