torsdag 27 augusti 2009

Hostfri natt!!

Äntligen hade jag en hostfri natt!! Iofs vaknade jag en del under natten men ingen hosta! Whoho! =) Men jag vågar ändå inte gå och träna riktigt än.. trots att favvo passet är ikväll kl 18. Det får vänta till nästa vecka, då jäklar!!!
Annars händer det inget speciellt här.. Tänkte att jag skulle städa igår, blev ju inget med det =). Men tvättade en hel del.
Nu är det ännu en dag med jobb som väntar.. Tyvärr hostas det och snuvas från en del bås.. Men jag känner mig oskyldig till smitta =).

Frågor och svar på aftonbladet.se om svininfluensan...

Hur vet man att man fått svininfluensan?
Tage Andersson
Svar: Känner du att du har insjuknat plötsligt, ont i halsen, feber, torrhosta, då är det troligt att du har svininfluensan. Men det kan alltid finnas andra infektioner som kan orsaka samma sak.
(Stämmer bra in det... men vi hoppas att det är andra infektioner)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar