tisdag 25 augusti 2009

Smultronstället


Idag har jag äntligen orkat mig ut och göra något efter jobbet! Jag möte upp Tessan i Sörrping och vi gick på smultronstället och åt glass. Riktigt gott! Jag tog en twin peaks. Lite väl mäktig bara. Dom glömde att ta betalt av oss men ärliga som vi är lämnar vi pengar när vi går fast dom räknat kassan. Huvudet har inte varit med idag men jag har kämpat mig igenom dagen ändå. Tydligen hade jag åldrats eftersom jag hade glasögon och skjorta oh såg väl lite väl präktig ut tyckte vissa på jobbet. Notering till mig själv, inte mera glasögon till jobbet fören jag är över 30 minst. Nu ska jag försöka sova. Inatt vaknade jag av en man som stod utanför hos mig och skrek åt någon. Oh jag ska bo i ett lugnt område... Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar