söndag 13 september 2009

Eftermiddagslur

Idag har det varit en riktigt mysare dag! En bara vara hemma dag! Riktigt härligt faktiskt! Jag var lite sugen på att åka ner på stan i morse men nu är jag glad att jag bara haft en dag och slappat. Efter maten tog jag en tupplur i soffan! Jag låg och läste och mitt i ett spännande mord åkte ögonen igen =). Så jag la ifrån mig boken och sov middag några timmar! Det är verkligen underskattat! Men jag hade full koll på klockan i huvet så jag vaknade så jag hann duscha och ska sätta mig i soffan igen lagom till söndagsserierna! Nu är det One tree hill, Priviliged, Ensam mamma söker och sen är det Notting Hill. Jag börjar bli hungrig igen, men har inget hemma.. Jag skulle ju storhandlat idag... Jaja, jag tyckte mig skåda en Ben & Jerry glass i frysen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar