söndag 13 september 2009

Huvudvärk


Min huvudvärk vill inte släppa. Så jag har lagt mig i sovrummet och tänkte se filmen notting hill. Jag har haft ont i över ett dygn nu, det kan inte vara normalt. Jag trodde det skulle bli bättre med sömnen förut men icke. Det kändes lite bättre med ben & jerry glassen men det gick snabbt över. Idag har jag märkt hur fort det blir mörkt på kvällen. Inte klokt, var inte länge sen man kunde sitta ute och njuta av kvällssolen. Har haft en släng av söndagsångest igen idag. Nu tar det några månader sen. Men det börjar kännas som det är dags att träffa någon nu.. Inte bara leva ensam hela livet. Jag funderar på att bli medlem i match.com. Men jag kommer ju aldrig våga träffa någon där. Men jag vill verkligen inte träffa någon på krogen heller. Så vart finns han? Men imorgon är det måndag och då kommer det kännas ok att vara tråkig lugn singel igen. Nej men jag missar ju hela filmen när jag ligger här och skriver till er. Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar