måndag 7 september 2009

God morgon!

Idag är det förhandsvisning av filmen Prinsessa kl 21. Ett spännande projekt, för jag tror inte filmen kommer vara bra. Men det återstår att se.
Men innan dess ska jag överleva en måndag på jobbet.
Igår kväll kom Tessan över och vi åt scones och drack te och såg på den läskiga filmen "Den utvalde" som var på 5an. Jag satt bakom en kudde större delen av slutet =). Söndagarna är riktigt mysiga med serier nu! Först Greek (som kommer att ersättas av One tree hill på söndag!!) Priviliged oh ensam mamma söker. Självklart hejar jag ju på killen från Norrköping! =). Men jag har liiite svårt att förstå den "40" åriga mamma som bara valde killar mellan 22-30 när hon hade en 17 årig son?? Men det kanske är lammkött man ska ha?? Ja.. en 18 åring kanske??? *rysning* nej fy.
Ha en bra dag!!



1 kommentar:

  1. Har du sett killen från stan på jobbet någon gång? Lasse Ström har varit här som hantverkare ett par gånger.

    SvaraRadera