måndag 7 september 2009

Trött, tröttare, tröttast..

Det är jag för tillfället. Dagen tuffade på i rask takt eftersom vi var 2 borta i min lilla grupp och då blev det att jobba... Efter jobbet mötte jag upp Camilla nere på stan och gick till Pizza pappa Grappa. Smarrigt värre, och som det inte var nog gick vi till Espresso house och tog varsin stor Mocka latte... Den satte sig lite väl långt upp i halsen på Camilla så hon valde att avbryta kvällen.. Hoppas verkligen du mår bättre nu! Jag mötte istället upp Tessan oh Carina för förhandsvisningen. Jag tyckte filmen var över förväntan bra! Oh publiken applåderade när den var slut. Det är inte ofta man hör det. Jag tror jag tyckte den var så bra eftersom jag kunde relatera till huvudpersonen, kunde förstå hur hon kände sig.. Sen grät jag en skvätt i bilen hem när ingen såg =). Filmen berörde mig helt enkelt.
Nu är klockan lååångt över min sovtid, så det är bäst att skynda isäng!!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar