onsdag 16 september 2009

God morgon!

Utvilad och laddad för en ny dag! Nja.... Men det var himla skönt att sova tidigt, fast jag kan ju inte kalla mig utvilad för det...
Nu ska jag straxt åka och hämta Tina på Toyota.. Inte glömma.... Jag kommer att dyka upp på jobbet vid 8 och först när jag ser att hon inte är på plats komma på att jag skulle visst hämta henne.. =) Nej då, jag ska komma ihåg det.
Idag händer det väl inget spännande heller... Jag glömde säga igår att jag tog min kanske sista glass på Halvars för i år! Snyft! Jag fick beslutsångest vilka smaker jag skulle ta så blev saffran & brownie.
På jobbet idag ska jag väl förhoppningsvis hinna med det som rann ur händerna på mig igår. Men vem vet... Det kommer säkert nått annat viktigare som ska göras.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar