lördag 19 september 2009

God morgon!!

Det är ett under att jag kunde sova inatt! Men efter den där läskiga filmen igår och sen läste jag bok när jag kom hem.. Det tog emot riktigt mycket att gå den lilla korta vägen från bilen på parkeringen och in till mitt hus. Det kändes som det låg någon i varje buske och väntade på mig och precis när jag kommer fram (såklart fungerar inte lampan i min port) kommer det fram en katt ur busken!! Men filmen var bra! Jag gillar mer att leta mördare så ettan var nog mer min stil. Men den här var helt ok! Efter slutet längtar man ju bara mer och mer efter 3an!! Men snart så.. Sen säger ju experterna att man missar mycket i filmen som står i boken (såklart) så ska ta mig i kragen och beställa hem dom. Det bästa av allt såklart var ju att de gjorde reklam för New moon innan filmen började =)
Nu på morgen har jag tagit en låååång morgon i sängen och legat och läst. Underbart lyxigt. Men nu är det frukost och göra sig iordning som gäller. Vid 14 ska jag möta upp Cicci för lite ärenden och sen ska hon lära mig att sticka! Hon vet bara inte än vad hon ger sig in på....
Ikväll är det inflyttnignsfest hos Carina! Riktigt skoj och se hur hon har fått ihop lägenheten sen sist jag var där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar