söndag 20 september 2009

God morgon!

Igår var en spännande och ovanlig kväll.. Först var det liten middag hemma hos mig med Cicci, Tessan och Sara innan vi begav oss till Carinas inflyttningsfest. Riktigt fint har hon fått iordning det. Väl på plats drack jag Passoa och juice, enbart. Nästan en hel liter juice. Vid 11 började jag känna mig konstig och magen svullnade upp till dubbel storlek. Till saken kanske hör att jag åt lite läkerol oxå. Sen vid 12 skulle Cicci röra sig hemåt och vid den tiden var det riktigt jobbigt i min mage. Jag kände mig spyfärdig villken sekund som helst. Så jag avböjde utgången till Bomull och trippade med Cicci. Men jag kunde knappt gå. Jag hängde på min cykel och gick myrsteg. Nått var fel. Men vi kom ända upp till en av de centrala skolorna när allt brast. Jag spydde och spydde oh spydde där vid en buske. Men det var så skönt! Jag var som en ny människa efter det. Oh alla på festen kan intyga att jag inte var full så det var inte därför jag spydde, utan jag tror det blev för surt för min mage med 1 liter apelsinjuice. Jag har inte spytt på 8 år! Så det var en ny erfarenhet =). Men efter det kunde jag cykla hem igen, inte så fort men det gick.
Men festen var trevlig fram tills jag mådde dåligt =). Tur att jag inte spydde som en gris på festen eller Drottninggatan! =)
Här kommer lite bilder som jag hann knäppa innan illamåendet satte in:















1 kommentar:

  1. Nä, men gud mådde du så dåligt!!! Herregud - var juicen gammal eller nåt?! Hoppas du kunde sova sen o att du mådde bra på måndagen?! Kramar!

    SvaraRadera