fredag 11 september 2009

Livet är en fest..


Så låter slutlåten på toras pass.. Jag var helt slut idag! Sen har jag tappat mina hårnålar så idag fick jag köra med håret utsläppt oh det bara rann svett. Men såklart härligt. Jag läste ut boken igår så nu är jag mellan 2 böcker. Efter att bara ha läst lättsamma tjejböcker ska jag ta mig an en deckare. Ikväll blir det idol och pirater hos Tessan med carina. Ska bli mys med lite fredagsmys! Jag måste ju ladda nu för min storstädning imorgon.. Men jag hade väldigt gärna varit på collage i stockholm inatt för där är backstreet boys.... Väldigt dålig planering att jag fick reda på det här idag! Men men, Cicci du får helt enkelt gå dit, ta massa kort och autografer!!

4 kommentarer:

  1. Upp och hoppa nu och börja städa ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tusan också, jag stannade hemma och sov istället!
    Duktig du är som slänger skor! Jag ska med köpa nya pumps, hoppas det finns på skopunkten så jag kan köpa 3 st! =)

    SvaraRadera
  3. VA!! Hemma och sov! =)
    Camilla, kl 7.38 är ingen människa vaken en lördag och städar! =)

    SvaraRadera
  4. Oh nu ser jag Cicci att du länkat till mobilbloggen!! Klart du ska byta! Mobilbloggning är en riktigt bra uppfinning!!

    SvaraRadera