torsdag 10 september 2009

Tidigt


Ikväll är jag tidigt i säng! Dels är jag super sugen på att läsa min bok och så känner jag mig helt färdig. Stressad och trött. Massor på jobbet och jag hinner inte med det jag ska göra, mamma är värre och jag känner att jag vill göra så mycket på en gång. I helgen har jag sagt till mig själv att jag måste storstäda.. Inte min starka sida, jag har fortfarande kvar den flaska ajax som jag fick av agneta när jag flyttade hem i från en gång i tiden.. Det säger väl allt om min städning. Men det är nog en av de värsta sakerna jag vet och då skjuter man på det. Men nu är det kris! Till och med jag tycker det är snuskigt och då har det gått långt. Men det här stressar mig redan nu. Filmen ikväll tar bra. En film för den lite äldre kvinnliga publiken. Jag gillar verklighets baserade filmer. Men slutet på filmen kunde varit bättre, men man kan ju inte skriva om verkligheten. Imorgon tar det fredag igen. Den här veckan har gått för snabbt. Nu är det dags att fara in i bokens värld. Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar