torsdag 22 oktober 2009

After work

Nu är det dags för lite after work med jobbet. Min underbara arbetskamrat Tina kommer och plockar upp mig och min underbara arbetskamrat Emelie skjutsar hem mig =). Det är till att ha det fixat! Idag bjöd en annan underbar arbetskamrat på glass (igen) på fikat! Tack Micke! tror jag glömde säga tack på jobbet... Fy skäms..
Ner till Bishop går bilen och där väntar en hamburgare och öl! Stor uppslutning blev det med nästan alla på hela avdelningen! Riktigt bra jobbat!
Jag känner mig lite trött i huvudet så har satt på mig glasögonen.. Måste ju vänja mig nu med att ha dom mer.. Hade halsduken på mig idag som jag stickat och den klarade kylan riktigt galant! Oh så fick jag tips av syrran hur jag ska klara av mitt nya garn! Jag har fått börja om minst 10 ggr för att jag tappar maskor (när de tunna jäklarna gömmer sig) och det blir inte bra.. Men nu ska jag försöka sticka som Agneta gör och då förstår jag beskrivningen som kom med.. Ska testa..
Nu kommer Tina snart!
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar