torsdag 22 oktober 2009

Bishop

Varför går man inte ut och umgås med sina arbetskamrater oftare? Det är ju så himla trevligt varje gång! Idag blev det "bara" 2 öl för min del, jag kunde lugnt dricka mer men då var det dags att åka hem! =) En av ölen var självklart en guinness!! Det är så gott så det *pipar* i mun!
Jag fick åka med Micke och chefen hem och det kändes inte helt ok när dom 2 stora männen gick på varsin sida om lilla mig fram till en bil som stod parkerad vid en mörk park och började fälla upp baksätet (som var nere för Mickes hundar) från varsin dörr... Allt för att dom skulle slänga in lilla mig där och kidnappa mig.. =) Men jag kom hem hel och ren.
Men väl hemma kände jag suget från att fortsätta till nästa ställe och dricka mer.. Men istället hoppade jag in i duschen och försökte piggna till. Det är ju dumt att ta ut sig, det är ju en dag imorgon oxå.. HM.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar