tisdag 20 oktober 2009

Blond..

Jag försöker dölja det med mina glasögon, försöker att se smart ut.. men jag är blond, det bara är så och det går tyvärr inte att dölja.. Jag är född sån och kommer alltid vara blond..
Nu satt jag vid frysen och skulle ta upp korv, där hade jag fryst in korv 2 och 2 samt 4 och 4. Jag ska bjuda Vivvi på pommes & korv och hon ville ha 2 korvar och jag oxå. Alltså började jag leta efter 2 förpackningar med 2 korvar i varje... Men hittade bara en sån och 3 st med 4 i... men fortsatte leta efter min sista 2st förpackning.. Kan man bli mera blondförklarad??? Till sist gick det ju självklart upp för mig att jag skulle ta en med 4 st i..
Vart är min personliga miniräknare när jag behöver henne?? Jag och siffror.. Det är ett under att jag klarar av fakturorna på jobbet..
Vivvi kommer som sagt hit, träningen uteblev när Tessan inte kände sig helt kry och det är inte kul att gå till boxen själv. Jag letade igenom frysen vad jag skulle kunna bjuda henne på och det "enda" jag hade hemma var pommes & korv och Ben & Jerry glass. Och det dög =). Perfekt! Tur att hon inte är så kräsen! Det är faktiskt gott och underskattat med pommes & korv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar