tisdag 20 oktober 2009

God morgon!

Ikväll blir det bio igen! Då väntas det förhandsvisning av filmen Zombieland med Vivvi. Jag har nog inga som helst förväntningar på den, men tror inte det kommer vara min typ av film direkt. Men det återstår att se. Igår blev jag klar med min halsduk! Nu behöver jag bara hjälp att "knyta ihop den".. Så imorgon (tror jag) ska ett nytt garn inhandlas och en ny halsduk påbörjas!
Idag vankas träning och en arbetsdag.. Jag ska på massage idag och det är kålpudding undansparad till mig på lunch! Kan dagen bli bättre? 4 av mina favoritsysselsättningar på samma dag! Kålpudding, massage, träning och bio! Idag har jag en dålig hårdag.. Det ligger inte alls som det ska så nu har jag tappert försökt att sätta upp det =) Oh det innebär att jag slängt in ett hårband! Nu ska jag åka iväg till jobbet och få dagen i rullning!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar