tisdag 27 oktober 2009

Dålig bloggare...

Idag har jag varit en dålig bloggare... men dagen har varit helt ok. Åkte ner på stan efter jobbet för att inse att jag försökte hämta biljetter en vecka förtidigt... Men men, jag fick i alla fall kostymen lämnad och mat inhandlad så nått gott förde det med sig. Sen åkte jag upp till Vivvi oh Anton och slappade på hennes soffa med chips... Jag som skulle hålla mig borta från sånt... I alla fall så länge jag inte tränar...
Det händer med andra ord inget roligt att rapportera.. Fick med mig Camilla på varitén! Riktigt skoj och biljetterna är bokade och klara för hämtning! Jej!! =)
Imorgon är det inventering.... Hur kul låter inte det oh jag har sagt att jag kan stanna kvar längre än kl 5..
Despret var ju riktigt roligt och spännande idag imellanåt! Även för mig som hamnade mitt bland 2 Facebook-spelande nördar som ibland tog paus från spelen och gav varandra en puss eller 2.
Sov så gott allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar