tisdag 27 oktober 2009

God morgon...

Halsen värker fortfarande så idag blir det polotröja och glasögon oh myspys outfit. Riktigt irriterande, men till helgen måste jag vara frisk igen!
Idag ska jag hämta förhandsvisningsbiljetter till Helena Bergströms film, lämna tillbaka maskeraddräkten för att sen bara slappa i soffan och se Betty & DH =). Ev åka bort till Vivvi en sväng oh hämta ägg ifall hon har besök, annars slappa på hennes soffa.
Jag har hittat en varité som jag gärna vill gå på! Jul på Östgötateatern . Så himla mysigt på lucia med luciatåg och julberättelser! Undrar om det finns nån i hela världen som gillar jul mer än mig? Hm.. ja Vivvi känns som en likartad =). Men snart är det dags att knäcka glöggen och frossa i julmusik/julfilmer! LÄNGTAR!!
Idag kommer en kille från vårat HK och ska sitta med mig för att se vad jag gör, oh som "vanligt" när nån ska sitta hos mig känner jag mig inte 100. Men det här kommer gå bra. Sen i eftermiddag har vi minimässa.
Bäst att ge sig av till andra sidan stan! Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Men du årets Blossa är inge vidare va? Jag har bara luktat men kände att jag inte ville smaka... Jag vill ha vanlig hederlig vinglögg, kanske Lucia glöggen iof med chokladsmak :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har inte ens luktat på den! Men jag är skeptisk oxå.. Men både Lucia och vanlig vinglögg finns självfallet hemma hos mig oxå =)
    Hm.. ikväll kanske man ska pröva....

    SvaraRadera