lördag 24 oktober 2009

Fixardag!

Inatt vaknade jag kl 05.50 och fick för mig att jag skulle upp och jobba och därför skulle gå upp kl 6,30. Efter några suckar och tankar om hur jobbigt det är att bara få sova 40 min till gick det upp för mig att det är lördag!!! Så istället nästa gång jag öppnade ögonen var klockan 10,23!! Jisses vilken sovmorgon det blev, och träningen var inte att tänka på. Istället har jag tagit en lugn morgon, duschat och ätit frukost. Nu ska jag ner på stan och fixa det sista inför kvällens maskerad! Jag ska köpa hudfärgade heltäckande trosor, lösögonfransar och titta på klänningen på Gina! Sen ska jag hem och göra iordning mig för kvällen! Ska bli riktigt spännande att se resultatet! Jag har övningsgått mina skor här hemma idag och klistrat i dämpningskuddarna så nu känns det riktigt bra! En riktigt bra uppfinning för ömma fötter!
Nej, nu är det bäst att sätta fart ifall jag ska hinna alla mina bestyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar